This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here »

Aktualizovali jsme naše zásady ochrany osobních údajů. Chcete-li si jej prohlédnout,klikněte sem.

Nová cvičení, která byste měli v roce 2016 zkusit

Print
workouts_2016

Dosažení Vašich cílů je o tom, že se rozhodnete jich dosáhnout - měla by to však být i zábava! S podporou Vašeho Člena Herbalife, vyváženou zdravou stravou a pravidelným cvičením se rok 2016 může stát rokem, kdy se Vaše cíle stanou skutečností. Co je hlavní? Najít cvičení, které Vás bude bavit. Čtěte dál a odhalte tři nové aktivity, které byste měli zařadit na letošní plán cvičení - jsou zábavné, účinné a může se do nich pustit každý, bez ohledu na svou kondici! 

TANEC U TYČE 

Pokud toužíte po eleganci, držení těla a dlouhých štíhlých končetinách fyziognomie tanečníka, zamiřte na hodiny tance u tyče. Jak říká odbornice na fitness Samantha Clayton, „Tento styl tréninku je vytvořen z tradičních pohybů, které byly uzpůsobeny tak, aby vyhovovaly všem úrovním. Taneční tyč je využívána jako pomůcka, která Vám při cvičení pomůže udržet rovnováhu, přičemž je využíván izometrický silový trénink (udržet tělo v poloze při zapojení konkrétního souboru svalů) ve spojení s vysokým počtem opakování pohybů s malým rozsahem.“ Jedná se o velmi účinné cvičení, které „hladce kombinuje jemné silové pohyby založené na váze těla a pružnost a koordinaci.” Pomalé a cílené pohyby svalů Vám pomohou získat kontrolu nad svaly a stabilitu ve středu těla. 

HURÁ NA KOLO 

Cyklistika je pohybem s mírnými důsledky, který lze přizpůsobit Vašim kondičním cílům a zájmům. Zdolejte kopec ze svého stacionárního kola doma nebo v tělocvičně nebo zkuste lekci spinnigu (zpravidla jsou velmi energické s hlasitou hudbou a jsou rozhodně zábavné). Případně můžete nasednout na dvě kola a využít možnost objevovat krásy krajiny, nebo je použijte jako denní dopravní prostředek na cesty do práce a z práce. To vše je skvělé pro spalování kalorií, budování svalů, zvyšování výkonnosti a zlepšování celkové kondice. „Existuje nekonečně mnoho možností, jak trénink na kole zintenzivnit nebo zmírnit tak, abyste dosáhli vytoužené reakce svého těla, například změna vzdálenosti, rychlosti nebo míry odolnosti,“ říká Clayton. „Na kole můžete trénovat rovněž intervalově a je vynikající pro elitní sportovce i začátečníky.”

PORAŽTE BOXERA

Chcete cvičení, které spaluje kalorie a uvolňuje stres? Je čas zkusit box! Silné svaly, štíhlá postava a schopnost se rychle pohybovat přichází u boxerů jako standard - a zde je důvod. „Boxování je skvělé, protože můžete zároveň skutečně vyzkoušet svůj kardiorespirační systém, budovat sílu a zlepšit svou koordinaci, a to vše v jednom“ říká Clayton. S pohybem, který podporuje spalování tuků i napínání paží, středu těla a stehen, je box cvičením pro celé tělo, které, jakmile se hýbete, můžete provádět kdykoli a kdekoli.

Autorkou textu je Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je v Herbalife ředitelkou pro fitness vzdělávání.



cs-CZ | 20.8.2018 2:13:44 | NAMP2HLASPX01